Ulubione

Koszyk

Menu główne

Wyszukiwarka

Menu dodatkowe (wyrównanie do prawej krawędzi)

Dostawa

Jak realizujemy zamówienia ?


Dostawy płyt meblowych i blatów 

Zamówienia na płyty meblowe i blaty realizuje sieć dystrybucji Kronospan - punkty Strefa Płyt.
Dostawę zamówionego towaru do klienta realizuje punkt Strefa Płyt, w którym zostało złożone zamówienie 
Produkty z działu Dla Meblarstwa 

Jak realizujemy dostawy ?

Wszystkie zamówienia są wysyłane za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Kronospan - Strefa Płyt w godz 8:00 - 16:00

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie ?

Tak zamówienie można odebrać w wybranym podczas składania zamówienia punkcie Strefa Płyt 

Jak sprawdzić ile wyniesie koszt dostawy całego zamówienia ?

Koszt dostawy obliczany jest na podstawie odległości pomiędzy punktem Strefa Płyt a miejscem dostawy. W ostatnim kroku zakupowym po podaniu miejsca dostawy (krok 2 Twoje dane) i wyborze punktu Strefa Płyt realizującego dostawę (krok 4 Potwierdzenie) widoczny jest koszt dostawy 

Stawki 

do 10 km – 100,00 pln netto

10,01 – 20 km – 150,00 pln netto

20,01 – 30 km – 200,00 pln netto

30,01 – 40 km – 250,00 pln netto

40,01 – 50 km – 300,00 pln netto

pow. 50 km – 300,00 pln netto + 4,00 pln netto/km za każdy kolejny kilometr.

Kiedy otrzymam zamówienie ?

Termin realizacji wynosi 10 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach w razie braku możliwości realizacji zamówienia w tym terminie, zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia punkt Strefa Płyt skontaktuje się z Tobą celem ustalenia terminu dostarczenia produktów.

Czy jest możliwość wniesienia paczki do domu ?

Dostawa nie obejmuje usługi wniesienia zamówienia do domu. 

Czy zamówienia są wysyłane za granicę ?

Nie ma możliwości wysyłki za granicę  

Jak postąpić kiedy opakowanie jest uszkodzone ?

Pamiętaj - sprawdź w podczas dostawy, czy nie ma widocznych zniszczeń opakowania. Jeśli opakowanie jest uszkodzone, należy sprawdzić towar i spisać z kurierem protokół reklamacji dostawy. 


Dostawy paneli podłogowych, dekoracyjnych i akcesoriów 

W jaki sposób są realizowane dostawy ?

Zamówienia dot. paneli podłogowych, dekoracyjnych i akcesoriów wysyłane są bezpośrednio z zakładu Kronospan KO Sp. z o.o. w Strzelcach Opolskich. Dostawy podłogi realizowane są za pośrednictwem kuriera Schenker.

Czy jest możliwość osobistego odbioru zamówienie ?

Odbiór zamówienia zamówienia we własnym zakresie bezpośrednio w zakładzie nie jest możliwy.

Jak sprawdzić koszt dostawy całego zamówienia ?

Koszt dostawy zależy od rozmiarów i wagi zamówienia

Przybliżony koszty dostawy:

Paleta niestandardowa: 130x85x120, maksymalna waga 850 kg               
– opłata  199,88 pln brutto

½ palety niestandardowa: 132x44x100 maksymalna waga 300 kg
–  opłata 131,50 pln brutto

Paczka – 130x30x30, maksymalna waga 30 kg
– opłata 48,56 pln brutto

 Paczka – 262x30x30, maksymalna waga 30 kg
– opłata 60,89 pln brutto

Powyżej 1500 pln brutto - dostawa gratis 

Dokładny koszt dostawy

W celu sprawdzenia dokładnego kosztu dostawy całego zamówienia, należy najpierw wybrać wszystkie produkty do koszyka –  kalkulator obliczy całkowity koszt dostawy, który będzie wynikać z formatów i wagi zamówionych produktów 

Jaki jest koszt dostawy próbek paneli podłogowych ?

od 1- 6 próbek
- opłata -  24,60 pln brutto

od 7 - 12 próbek 
- opłata 49,20 pln brutto

W jakim czasie jest realizowane zamówienie na panele podłogowe ? 

Termin realizacji to 5 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach w przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w tym terminie, zostanie niezwłocznie przekazana informacja do klienta. Po przekazaniu przesyłki do firmy kurierskiej zostanie wysłana  wiadomość z numerem zamówienia i linkiem do śledzenia oraz SMS od kuriera w dniu dostawy.

Czy kurier wnosi zamówiony towar do domu ?

Dostawa nie obejmuje usługi wniesienia zamówionych produktów do domu klienta 

Czy są realizowane dostawy zamówień za granicę ?

Realizujemy zamówienia tylko na terenie Polski

Jak należy postąpić kiedy opakowanie jest zniszczone  ?

Pamiętaj -  w obecności kuriera należy sprawdzić czy zamówienia nie jest uszkodzone, czy nie ma wyraźnie widocznych uszkodzeń opakowania. Jeśli opakunek jest zniszczony, należy sprawdzić towar oraz sporządzić z kurierem protokół reklamacji dostawy.